Lanceer je binnenkort een nieuw product? Of wil je met je diensten eens een andere doelgroep aanspreken?

Campaign boost is de rocket fuel die je nodig hebt.

 

 

WhatsApp+Image+2021-04-17+at+16.13.10.jpg

1. Analyse

We starten met een kick-off sessie. Hier gaan we op zoek naar jouw specifieke noden. Daarna analyseren we je huidige (marketing)situatie.

2. Plan van aanpak

Op basis van die analyse stellen we een haalbaar plan van aanpak op, met een duidelijke timeline.

3. Implementatie

No time to waste: we pakken je uitdagingen vast en gaan ermee aan de slag.

4. Groei

Dankzij onze efficiënte & gerichte aanpak heb je al snel resultaat. We geven je ook een basis en een structuur die jij in de toekomst zelf verder kan uitbouwen.

Rocket boosters van een Campaign Boost

 
 

Website

We kijken grondig naar de website en geven aanbevelingen waar nodig. Die communiceren we naar je huidige websitepartner, of voeren we zelf uit.

In sommige gevallen raden we aan om voor je campagne een aparte landingspagina te bouwen. Wij designen en/of bouwen die lean & mean.


Lead generation

We onderzoeken welke kanalen een goede match zijn met je campagne (Facebook, Instagram, Linkedin, Google, Youtube, …).

Daarna starten we met kleine experimenten, om te zien wat binnen deze context werkt.

Meten = weten. Wij zetten dashboards op en voorzien rapportage zodat jij mee kan volgen hoe we elke euro optimaal inzetten.


Campaign flow

Om je leads binnen de campagne efficiënt te converteren naar klanten, bekijken we eerst de algemene sales funnel van je bedrijf. Op welke manier komen je leads nu binnen, en hoe worden ze opgevolgd?

Als je al een CRM-systeem hebt, dan optimaliseren wij het voor jouw campagne. Heb je er nog geen? Dan gaan wij er voor jou naar op zoek.

We bespreken ook of het relevant is om e-mail automation op te zetten, zodat je leads na een bepaald aantal dagen automatisch nieuwe info in hun mailbox krijgen.

 

Content, content, content

Eerst checken we welke content je bedrijf op dit moment al heeft. Maakte je bijvoorbeeld al specifieke foto’s van het nieuwe product? Of ligt er al andere content klaar om je campagne mee te lanceren, zoals een e-book of een video?

Vervolgens bekijken we samen welke types content je campagne nodig heeft om impact te hebben. Zo is het misschien wel interessant om (video)testimonials te voorzien rond dit project. Het resultaat is een unieke contentstrategie die van je launch een echte knaller maakt.


Concurrentie-analyse

Wie zijn je concurrenten? Hoe pakken ze hun marketing aan?

Wat kunnen we van hen leren, en hoe gaan wij het beter doen?

Met een goede kennis van je concurrentie, kan je jezelf als bedrijf echt gaan onderscheiden - met als gevolg een geslaagde piek in je communicatie.


Online vindbaarheid

Waar zijn je (potentiële) klanten naar op zoek? En vinden ze momenteel hun weg naar je website? Ook dat is een belangrijke parameter in je campagne.

Hier starten we indien nodig met de uitrol van een Google Advertising-strategie (SEA). Ook kunnen we de organische vindbaarheid van je website optimaliseren (SEO).

 

WhatsApp+Image+2021-04-17+at+16.13.10.jpg

Klaar om je business te boosten met Mille Marketing?

Eén e-mail of telefoontje en we zijn vertrokken!