Resor - vastgoedproject

Context

RESOR Residential proudly presents: Capelle, 14 gloednieuwe luxe-appartementen in hartje Kapellen. Het wordt het zoveelste hippe woonproject op een strategische locatie voor de vastgoedontwikkelaar.

Maar… Hoe verkoop je appartementen in een hoger segment nog vóór de eerste steen is gelegd? Geïnteresseerde kopers kunnen alleen vertrouwen op renders. Combineer dat met een aantal andere nieuwbouwprojecten in de buurt, en je begrijpt de uitdaging waar RESOR Residential voor stond.  

Klinkt als een missie voor Mille, right? Wij begonnen aan een Campaign Boost met één duidelijk doel: alle 14 appartementen zo snel mogelijk verkopen. Enne… We did it! Ontdek snel hoe 👇

Uitdaging

  • Huidige projectwebsite evalueren: converteert die wel genoeg?

  • Nieuwe website voorstellen

  • Voor het eerst starten met online advertenties

  • E-mailmarketing opzetten

  • En natuurlijk: 14 appartementen verkopen in no time

Aanpak

  • Kick-offmeeting ✅

  • Prachtige renders / 3D visualisatie via Be Present ✅

  • Creatie van advertentie-accounts ✅

  • Mock-up en development van nieuwe projectwebsite ✅

  • A/B-testing van de oude & nieuwe website via Google Optimize ✅

  • Set-up van e-mailmarketing en nurture flows ✅

  • Google keyword research in de juiste regio (Kapellen) ✅

  • Brochure verwerken op de website via pop-up ✅

  • Brochure verwerken in de socialemediacampagne ✅

  • Uitrol van verschillende types advertenties via Google Ads ✅

  • Retargeting via Facebook Pixel en Instagram ads (met video’s en visuals) ✅

Resultaat

💻 Website

We deden aan A/B-testing met verschillende websiteversies. De oorspronkelijke website had een conversie percentage van 0,64%. De nieuwe versie zorgde voor een percentage van 2,28%. Da’s drie keer zoveel leads ten opzichte van de originele site.

📲 Online ads

In de 4 maanden dat onze campagne liep, haalden we 250.000 weergaven op Facebook & Instagram. Op Google scoorden we 82.000 impressies. Gevolg: alle 14 appartementen zijn verkocht. #winning

💬 Resor aan het woord

“Voor ons nieuwbouwproject sloegen we de handen in elkaar met Mille Marketing. Zij overtuigden ons om onze marketing volledig online te laten gebeuren. Normaal gezien lanceren we een project fysiek, op de site zelf. Deze keer gebeurde alles dus digitaal.

We kregen op al onze vragen snel een concreet antwoord dankzij een rechtstreekse communicatielijn. Ook gingen ze proactief mee op zoek naar nieuwe manieren om meer leads te genereren. Ze stelden bijvoorbeeld voor om de website op een paar punten aan te passen. Ze ontwikkelden zelf een versie en testten het verschil met die van ons. Uit de duidelijke rapportage die ze bijna wekelijks bezorgden, bleek al snel dat hun ontwerp serieus de bovenhand nam. Na enkele maanden is ons project bijna uitverkocht. Conclusie: online marketing werkt, als je van aanpakken weet.”

Previous
Previous

Blue Corner: Marketing Boost

Next
Next

ROS Belux